Програми управління комп'ютерним класом
Незалежно від топології шкільної локальної комп’ютерної мережі головним для вчителя інформатики залишається питання максимально ефективного її використання для організації навчальної діяльності.
Автоматизувати процеси утримання уваги учнів на роботі, постійного спостереження за їх роботою, запуску програм на кожному комп’ютері учня, відправці та отриманні файлів, допомоги учням, які її потребують, дозволять спеціальні програми управління комп'ютерним класом (CMS), що дозволяють вчителю керувати роботою всіх комп’ютерів.
На допомогу вчителю інформатики пропоную наступні матеріали про програми CMS:
- Аналіз найбільш відомих систем управління роботою комп’ютерного класу;
- Рекомендації щодо використання програми управіння комп’ютерним класом NetOp School;
- Інструкція щодо встановлення і налаштування програми iTALC;
- Опис функціональних можливостей програми iTALC та рекомендації щодо її використання.
Локальний поштовий сервер у школі
Вивчення електронного листування з використанням поштового клієнта дозволить використання локального поштового серверу на базі комп'ютерного класу, для організації роботи якого пропоную використати сервер «Courier Mail Server» версії 1.59, який є безкоштовним, простим у встановленні, налаштуванні та адмініструванні. Він має російськомовний інтерфейс та надає можливість створювати необмежену кількість електронних поштових скриньок. На допомогу вчителям інформатики стануть наступні матеріали про розгортання та експлуатацію локального поштового сервера на базі комп'ютерного класу:- Рекомендації щодо настроювання поштового сервера «CMS 1.56» на вчительському комп’ютері;
- Рекомендації щодо настроювання поштових клієнтів на учнівських комп’ютерах.
Створення матеріалів до уроків інформатики
Цифровий освітній контент для уроків інформатики дозволяють створювати та публікувати багато Інтернет-сервісів, серед яких можна виділити LearningApps.org для створення інтерактивних завдань, "Фабрика кросвордів" для створення кросвордів, "Генератор ребусів" для створення ребусів, Google-форми для створення опитувань, анкет, тестування та ін.
- Інструкція для реєстрації вчителя на Iнтернет-ресурсі LearningApps.org та порядок створення інтерактивних завдань;
- Інструкція для реєстрації класу на Iнтернет-ресурсі LearningApps.org;
- Методичні рекомендації щодо використання сервісу LearningApps.org в навчальному процесі;
- Рекомендації щодо використання Iнтернет-сервісу «Фабрика кросвордів».